Znaleziono 360 wyników

autor: mar244
09 lip 2007, 17:04
Forum: Nowe misje
Temat: [nowe misje] Dark Lord
Odpowiedzi: 466
Odsłony: 96448

Tutaj 10 misja kliknij i pobierz sobie :P

a i mam prośbę mógłby ktoś przetłumaczyć mi read me? bo ja zbytnio nie kapuje z góry dzięki.
autor: mar244
09 lip 2007, 11:20
Forum: Gawędy średniowieczne
Temat: Czy chcielibyście spowrotem rangi? Oraz skórka.
Odpowiedzi: 15
Odsłony: 2728

nie po to sie chłopaki męczyli z nowym wyglądem by przywracać stary a co do obrazków za określoną liczbę postów jestem za ale nie żeby sie skończyły na 300 jak za dawnych czasów
autor: mar244
09 lip 2007, 11:05
Forum: Problemy techniczne z grą
Temat: Pomocnicy wroga
Odpowiedzi: 2
Odsłony: 1235

Pomocnicy wroga

Witam

czy mieliście może taki problem że pomocnicy wroga za czeli służyć u was nosić towary itp? bo mnie sie to parę razy zdarzyło i byłem zadowolony bo obsługiwali warownie i przynosili zbroje wroga do mojej warowny xD

napiszcie jak to naprawić bo nie che sobie gry zrypać

pozdro. :P:P
autor: mar244
09 lip 2007, 11:02
Forum: Działalność Fanów
Temat: Rozwiązania zagadek konkursowych z omówieniem
Odpowiedzi: 18
Odsłony: 7338

Khelben pisze: Cóż powiedzieć... w czasie rozwiązywania zagadki nie miałem jeszcze specjalnie pojęcia o co biega w tym całym konkursie, co i jak trzeba robić, tak więc nie będę ukrywać (wyda się, wyda się! xD), że nie przeszedłem tej zagadki xD (dzięki mar244).
widzisz wszystko dzięki mnie :D
autor: mar244
09 lip 2007, 10:38
Forum: Strefa graczy sieciowych
Temat: Chętni do gry sieciowej (lista) / zakaz tematów o turniejach
Odpowiedzi: 228
Odsłony: 54604

chętnie pograłbym z kimś w kam :)

oczywiście przez hamachi bo innej metody nie ma

Nick: mar244
E-mail: mar244@interia.pl
GG: 1732312

Pisać a chętnie się zmierzę z kimś. :)
autor: mar244
08 lip 2007, 21:24
Forum: Gawędy średniowieczne
Temat: Tibia
Odpowiedzi: 56
Odsłony: 9526

Rafael_5000 ja się tak nie bawię ja robię błędy ty poprawiasz xDD


// Rób jak uważasz, tylko żebyś się czasem nie pożegnał z forum.
// Rafael_5000
autor: mar244
08 lip 2007, 16:34
Forum: Gawędy średniowieczne
Temat: YouTube
Odpowiedzi: 108
Odsłony: 19212

autor: mar244
08 lip 2007, 16:29
Forum: Problemy techniczne z grą
Temat: Jednostki ratuszowe->problem
Odpowiedzi: 1
Odsłony: 1416

Przeinstaluj gre, lub pociagninj kąpa z formata ;]


// Wskazówka: Komputer.
// Rafael_5000
autor: mar244
08 lip 2007, 16:27
Forum: Gawędy średniowieczne
Temat: Tibia
Odpowiedzi: 56
Odsłony: 9526

Tibia

Ciupie ktoś w tibie? bo mnie ostatnio wciągnęła :D jak coś Rafael popraw błędy xDD


// Umówmy się, że ja pokazuję, ty poprawiasz.
// Rafael_5000
autor: mar244
08 lip 2007, 16:26
Forum: Gawędy średniowieczne
Temat: Jesteś nowy? Przedstaw się!
Odpowiedzi: 594
Odsłony: 138396

heheh wróciłem xDD